The spy who loved Indonesia - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Merel - WaarBenJij.nu The spy who loved Indonesia - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Merel - WaarBenJij.nu

The spy who loved Indonesia

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

25 Juni 2014 | Nederland, 's-Gravenhage

Na het succes van From India with love en Sherpa's are for ever, is hier The spy who loved Indonesia. Of the spy, alias moi Indonesië ook echt gaat liefhebben is natuurlijk op dit moment nog de vraag. Maargoed het begin, lees een blog, is er.

Woensdag 9 juli vertrek, om vervolgens in drie weken tijd als een soort reizende oom Roel (Freggles) de eilanden Java, Bali en Lombok te bezoeken. Iedereen die mij een beetje kent, weet dat Indonesië nooit op mijn reislijstje heeft gestaan. Ik heb zelfs niks met het eten, verder dan Gado Gado kom ik niet als het om de namen van gerechten gaat. Kortom deze Lonny in spé gaat nog veel ontdekken. Had ik al gezegd dat ik ook niks met Batik heb, allergisch ben voor sambal en ik spekkoek niet snel als toetje zal serveren.

Anyhoe ik heb nog twee weken voor vertrek, genoeg tijd om mezelf wellicht in te lezen.......

Tot snel
The Merel who loved Indonesia

  • 25 Juni 2014 - 16:02

    Dani:

    Nasi gorenge, loempias, bami, pisang goreng... :) Ben benieuw wat je van Indo gaat vinden xxxx

  • 01 Juli 2014 - 22:31

    Lil:

    Als echte 'indo' hoop ik dat je omslaat als een pisangblad... :)

  • 08 Juli 2014 - 17:13

    Ilse:

    Had je toch bij Edith haar heerlijke Indonesische gerechten moeten eten ipv zuurkool!!

  • 08 Juli 2014 - 17:57

    Saskia:

    Denk dat je t stiekem best leuk gaat vinden. Ik ben in Bali vanaf 21-7 tot 14-8. Dus als je zin hebt om even af te spreken app of sms me maar. Gezellig !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Gravenhage

Merel

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 2292

Voorgaande reizen:

25 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: